Bush is een homo.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:20 schreef EdwardSeepers het volgende:
ik wilde het net posten.
Die flikkers zijn gek! Bush heeft ze wel bevrijdt!
Graag anti-bush opmerkingen hier, dan diss ik jullie 1 voor 1 uit. ^_^.
Is dat iets slechts dan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:21 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Bush is een homo.
in de US welquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:21 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Is dat iets slechts dan?
Bush is een homo en een aap.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:21 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Bush is een homo.
Wat deden die amerikanen daar godverdomme dan!?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:19 schreef L01 het volgende:
WTF, wat hebben die idioten van kloothommels nou weer gedaan!!!
Rijd er een auto met 4 amerikanen door een stad in Irak.
Daar gooien ze een granaat in
Gaan ze die lijken met ijzeren staven lopen bewerken !!!![]()
Daarna slepen ze een lijk door de stad en hangen dat op aan een brug en ze staan daar een beetje bij te juichen enzo!!
Die gasten zijn gewoon gestoord!! Er zijn mensen in gekkenhuizen die minder gestoord zijn!!
WTF!! KUT IRAK!!
neej, we verdraaien je topic even. Het gaat nu over bush, wel opletten hoor!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:23 schreef L01 het volgende:
hey we hebben het wel over die irak debielen
Enig idee waar die woede vandaan komt? Omdat die amerikanen de irakezen met liefde behandelen zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:19 schreef L01 het volgende:
Daarna slepen ze een lijk door de stad en hangen dat op aan een brug en ze staan daar een beetje bij te juichen enzo!!
Die gasten zijn gewoon gestoord!! Er zijn mensen in gekkenhuizen die minder gestoord zijn!!
WTF!! KUT IRAK!!
Gelukkig wonen wij in Nederland...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:22 schreef Kemania het volgende:
[..]
in de US wel
Bush niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:24 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Gelukkig wonen wij in Nederland...![]()
(Overigens ben ik hetero, voor de mensen die hier sterk aan gingen twijfelen.)
iig beter dan Sadam heeft gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Enig idee waar die woede vandaan komt? Omdat die amerikanen de irakezen met liefde behandelen zeker?
hmm, ik ben daar niet zo zeker van...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:25 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
iig beter dan Sadam heeft gedaan.
Als Bush homofiel was zou hij niet tegen het homohuwelijk strijden.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:25 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Bush niet.
verschilt weer per persoon.. als je een land dan wilt "bevrijden", doe dat dan goed... mar die amerikanen behandelen de irakezen bijna even slecht als saddam dat deed...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:25 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
iig beter dan Sadam heeft gedaan.
Dan zou je eens wat (geschiedenis)boeken moeten lezen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:25 schreef Kemania het volgende:
[..]
hmm, ik ben daar niet zo zeker van...
juist wel.. gaat men iig niet denken dat hij homo is!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:26 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Als Bush homofiel was zou hij niet tegen het homohuwelijk strijden.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:19 schreef L01 het volgende:
WTF!! KUT IRAK!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |